Reparatieverzoeken

Wilt u een reparatie aanvragen? En heeft het minder of geen spoed? Dan kunt u dit gemakkelijk zelf regelen via MijnBazalt. U kunt dagdelen aangeven waarop het u het beste uitkomt dat wij langskomen. Na het indienen van uw aanvraag nemen wij telefonisch contact met u op. Wij vertellen u dan hoe uw reparatieverzoek behandeld gaat worden. Indien nodig maken wij een afspraak. Soms is dit in de ochtend, soms in de middag. We plannen hier doorgaans een tijdvak van twee uur voor in.

LET OP! Vanwege de coronamaatregelen is het bij onze aannemers erg druk. Het is dan ook mogelijk dat u later wordt teruggebeld dan u van ons gewend bent. Houd rekening met een terugbelperiode van één week of in sommige gevallen zelfs twee weken. We begrijpen dat dit vervelend is, onze excuses voor het ongemak. Onze medewerkers doen er alles aan om u zo snel mogelijk terug te bellen. Wij vragen in deze situatie om uw geduld en begrip. 

{{ 'MaiaServiceRequest_Form_SearchObject_Header'| translate }}

{{'MaiaServiceRequest_from_info_housenumber_zipcode'| translate}}

  • {{ objectresult.postcodeErrorMessage }}
  • {{ objectresult.houseNumberErrorMessage }}
  • {{ objectresult.houseNumberAdditionErrorMessage }}
  • {{ objectresult.globalErrorMessage }}