Corona maatregelen verlengd / Woonservice Meander per e-mail en telefonisch bereikbaar

Corona-virus: hoe gaat Woonservice Meander ermee om?

We kunnen er niet omheen: het coronavirus heeft in heel Nederland diepe impact op het dagelijks leven. Woonservice Meander vindt de gezondheid en veiligheid van bewoners, eigen medewerkers en natuurlijk alle andere mensen in onze omgeving belangrijk. Wij volgen het advies van het RIVM op en nemen de nodige maatregelen. Hieronder leest u onze aanpak.

1). Hygiënemaatregelen

Wij volgen de adviezen van het RIVM om verspreiding van het virus tegen te gaan. Wij geven bij ontmoetingen tijdelijk geen hand, zorgen voor schone handen en een schone werkomgeving en houden iets meer afstand. Wij roepen ook onze bewoners op deze adviezen te volgen.

2). Het liefst contact via telefoon of e-mail

De sluiting van ons kantoor aan de Lijnbaan 1 in Werkendam is verlengd tot nader order. Wij ontvangen alleen nog bezoek op afspraak en dit alleen als daar écht reden toe is en onze bezoekers géén last hebben van griep- of verkoudheidsverschijnselen. Wij helpen u bij voorkeur via:
- telefoon:  0183 - 508788
- e-mail: info@woonservicemeander.nl.nl
- website: www.woonservicemeander.nl

3). Afspraken bij u thuis

Wij hebben ervoor gekozen om alleen bij bewoners langs te gaan als er sprake is van een spoedsituatie. Op deze manier geven wij invulling aan het advies van het RIVM om persoonlijk contact zoveel mogelijk te beperken.


Voor reparaties geldt: 
Reparatieverzoeken kunnen worden doorgegeven via e-mail of per telefoon. De reparatieverzoeken zullen we in overleg met de bewoner inspecteren en laten repareren.
Onze medewerker zal voor het binnengaan van uw woning wel vragen of u griep- of verkoudheidsverschijnselen heeft en of er aanleiding is om de afspraak te verzetten.

Als u gaat verhuizen
Afspraken die te maken hebben met een verhuizing, zoals voor- en eindopname, bezichtiging, kennismakingsgesprek, sleuteluitreiking etc. worden tot nader order anders opgepakt dan we normaal zouden doen. Wanneer we een opzegging van de huurovereenkomst schriftelijk hebben ontvangen, nemen we contact met u op om te bespreken hoe we de werkzaamheden en afspraken in deze omstandigheden oppakken. Zo zal de vooropname aan de hand van een inventarisatielijst telefonisch worden gedaan. Lopende afspraken worden individueel bekeken. Groepsbezichtigingen doen wij niet.


Wel geldt dat wij u vooraf vragen of u griep- of verkoudheidsklachten heeft, zodat we kunnen inschatten of er verdere maatregelen nodig zijn. Heeft u, of een ander die ook bij deze afspraak aanwezig zal zijn, last van griep- of verkoudheidsverschijnselen, wilt u dan vooraf contact met ons opnemen? Voorafgaand deze afspraken, ontvangt u van ons nog verdere informatie. 


Voor overige afspraken met medewerkers bij u thuis of in de wijk geldt
: Bij geplande afspraken voor zowel reparaties als overige bezoeken geldt: heeft u een afspraak staan maar heeft u of een huisgenoot griep- of verkoudheidsverschijnselen, neem dan contact met ons op.

Wij vertrouwen op uw begrip voor onze maatregelen. Heeft u vragen? Neemt u dan gerust contact met ons op!