Nieuwsbericht

Welkom op onze nieuwe website

Publicatiedatum: 28-08-2018

Onze website is geheel vernieuwd. Ontdek nu de nieuwe mogelijkheden en de beveiligde omgeving MijnBazalt als huurder.


Zoals u ziet heeft de website een nieuwe look en feel gekregen en is het in een nieuw jasje gestoken. Wij hopen u met de nieuwe site op een meer gebruiksvriendelijke wijze te informeren over onze dienstverlening. 

De grootste verandering
De informatie is up-to-date en de teksten zijn herschreven. De grootste verandering is de introductie van MijnBazalt. U kunt vanaf nu uw huurderszaken ook veel meer zelf regelen. Ook kunt u vanaf nu eenvoudig uw vraag (met steekwoorden) in de roze zoekbalk ‘Waarmee kan ik u helpen?’ intypen, waarna het antwoord snel in beeld verschijnt.

Zelf uw huurderszaken regelen met MijnBazalt? Bekijk de virtuele tour
We vinden het belangrijk dat we u als huurder passend blijven bedienen. In de beveiligde webomgeving MijnBazalt kunt u als huurder op de momenten dat het u uitkomt, zaken zelf inzien en regelen. Denk hierbij aan het melden van uw reparatieverzoek, de huur betalen, betalingswijze veranderen, klachten melden, vragen stellen of het aanvragen van een betalingsregeling. Wilt u zien hoe MijnBazalt werkt? Bekijk deze virtuele tour.

Heeft u behoefte aan meer ondersteuning of uitleg? 
Persoonlijke afspraken op ons kantoor of bij u aan de keukentafel zijn uiteraard ook zo geregeld. U kunt ons hiervoor bellen via 088 520 4000.

Vragen of tips? 
De website is voor het grootste gedeelte afgerond en zal de komende tijd verder worden ontwikkeld en gevuld met actuele informatie. Heeft u nog tips, laat ’t ons weten

Heeft u vragen over het activeren van MijnBazalt? Neemt u dan gerust contact met ons op via infobazaltwonennl. Of bel ons via 088 520 4000. Wij helpen u graag verder.