KWH huurlabel

KWH huurlabel

Wat is uw mening over onze dienstverlening?

We vinden het belangrijk dat u tevreden bent over onze dienstverlening. We willen weten wat we goed doen, maar ook wat we nog kunnen doen om onze dienstverlening te verbeteren. We gebruiken het KWH huurlabel om dit te onderzoeken. KWH is het Kwaliteitscentrum voor woningcorporaties. Zij voeren voor ons het gehele jaar een onderzoek uit. Als u vindt dat onze dienstverlening in orde is dan worden we aan het einde van het meetjaar positief beoordeeld en ontvangen we het keurmerk KWH Huurlabel.

Ook in 2015 heeft u de dienstverlening van Woonservice Meander positief beoordeeld met een gemiddelde van een 7.9! Daar zijn wij trots op en blijven zorgen dat de dienstverlening op orde blijft!

 

 

    Veel gestelde vragen over het KWH huurlabel

  • Ik word in de avond gebeld voor een enquete, klopt dat?

    Ja het kan zijn dat u in de avond gebeld wordt door KWH. U kunt gebeld worden tot uiterlijk 19.30 uur.

    KWH voert voor Woonservice Meander het gehele jaar een onderzoek uit naar onze dienstverlening. Als u onlangs met ons te maken heeft gehad, kan het zijn dat u wordt gebeld of een vragenlijst ontvangt. Dit gebeurt bijvoorbeeld na een reparatieverzoek, een verhuizing of een onderhoudsproject.

  • Hoe wordt het KWH huurlabel beoordeeld?

    Het hele jaar wordt gemeten. Uit het onderzoek komen rapportcijfers. Een deskundige en onafhankelijke commissie kijkt naar de cijfers. Zijn de cijfers goed, dan verdienen we het KWH huurlabel. We hebben sinds dat we meedoen het KWH huurlabel behaald en daar zijn we trots op.

  • Hoe wordt de dienstverlening onderzocht door KWH?

    Het KWH huurlabel onderzoekt alle zaken waar u mee te maken kunt krijgen. Een aantal voorbeelden:

    - Handelen wij reparatieverzoeken goed af?

    - Komen wij onze afspraken na?

    - Worden uw klachten naar tevredenheid opgelost?

    - Bent u tevreden over onze dienstverlening bij het verkrijgen van een nieuwe woning?

    KWH stuurt vragenlijsten naar onze huurders om hun mening te vragen en belt om de vragen telefonisch door te nemen.